Thursday, March 3, 2011

sepanjang hari 3/3/2011

pgi tadi bangun nk g kolah hujan rr plak....sejuk gilerr....tpi kne larr g kolah jgak sbb tady last UP1......lpas abis je periksa....ape ag aku gan kwan2 aku pown merayau kat kolah tk thu nk g mne.......nk fly takot kantoi....heheheee....jdi terpakse rr tggu abis mase kolah.....bunyi je loceng aku trus g kat motor dan terus blik.....blik je rumah ayah aku sruh elok kn lampu dapur aku yg rosak.....lpas je btol kn lampu ayh aku ajak g tlong psang khemah kat rasa sbb mlm ni ade tazkirah kt surau tu.....lpas abis je....aku gan ayh aku pown blik......smpai je rumah....aku pown terus naek motor menuju ke tman mellenium(MARA)......best jugak hari ni tpi agak memenatkan....letih gilerr...letih ke tk letih ke janji happy.....hahhaa.. :)

No comments:

Post a Comment