Thursday, May 10, 2012

afiq kecix dalam kehidupan yg baru...:p

aku (afiq kecix) dgn ini mahu berubah...afiq kecix yg dlu hanya tinggal kenangan...aku nk mulakan hidup yg bru bersame kwan2,camera,gitar,dan mungkin teman istimewa yg bru (klau ade yg nk la)...hidup perlu diteruskan...kwan2 aku harap korang smua tlg la nasihatkan aku klau aku ade bt slah..jgan sgn2 nk nasihat...aku akan cbe dgar nasihat korang yg baik2...aku harap korang yg pernah benci kat aku maafkan la aku ni tau...camera dlsr canon 60d iaitu idaman aku mase mula2 aku nk masuk dalam group photography...sbb dlsr ni aku dan dapat gelaran photography...thank to canon 60d...gitar, aku akan cube yg terbaik dalam bidang seni muzik ni...muzik and picture in my life...teman istimewa...orgnye dah ade cme tgh tggu keputusan dari dye je...harap2 la dye terima...ade ape2 nnti aku update blog aku ni....kpade yg bgi support kt aku and blog aku....aku berterima kasih sgt kat korang....i love u all.....

No comments:

Post a Comment