Sunday, May 20, 2012

kisah 20/5/2012 dan 21/5/2012

assalamualaikum w.b.t....mcm biase aku akan menceritakan tentang perkara2 yg aku lakukan pada tarikh tersebut iaitu 20-21/5/12...pde tarikh 20/5/2012....aku telah mengikuti crew photography aku pergi ke taman teratai utk menangkap gambar program yg telah diadekan di sne.....iaitu program komuniti 1malaysia...waktu tu aku punye boss suruh dtg pkol 7.30 pgi.......tetapy pde mlam sblum tu aku terlupe nk set alarm....jdi aku pown terbangun la lwat iaitu pde pkol 9 pgi....aku bangun je...aku terus g bersiap dan g la kt tmn teratai tu.....smpai2 je...aku kne tarik telinga sbb lmbat....lpas tu ape lgi aku pown ambik DLSR canon 60d aku....aku g snap pic kt sne....lpas je acara perasmian berlangsung...aku pown jlan2 la gan crew2 photography aku yg laen iaitu hafeez,ajim dan zulkhairi...smpai je kt kaunter cbtan bertuah....kite org pown tulisla nme kt situ....sbb free...yg jge kaunter tu awek 2org.....aku mule2 ingat awek2 tu sombong....sbb mase tu aku pown malas nk ambik thu sgt pasal awek2 tu.....selesai je acara kt situ...tggl la crew2 kte org dan semua urusetia kt stu....sbb ade pertandingan futsal yg msih blum habis....kite org pown lpak la gan awek2 tady...akui pown lpe mcm mne kteorg bleyh rapat gan awek2 tu....last2 kteorg pown ape lgi....msing2 nk jdikan awek2 tu model....yg active klau bab2 mencari dan take pic model ni aku gan hafeez je....dorg pown pown stju nk jdi model....lpas tu kteorg pown blik....mlm tu aku tak thu nk bt ape jdi aku mcg la slah sorg model yg aku dpat pagi tu.....tgh mcg punye mcg aku dah terase mcm ade stu perasaan kt dye....tpy mlm tu aku tk bgithu lagi kt dye....tu la crite aku pde 20/5......ble msuk je 21/5.....pgi pkol 8.30 aku bangun(mak aku gerak)....pgi tu pkol 9 aku kne g kursus lesen memandu smpai la pkol 4 ptg....mse kursus tu dye terbahagi kpde 2sesi...pagi dri pkol 10.15 hgga pkol 12.45.....lpas tu rehat....dan smbung sesi kedua pde pkol 1.20 smpai pkol 3.30....lpas tu ambik sijil JPJL2A....sesi pertama tu penceramah dye tk de la bosan sgt...jdi aku pown tk de la gantuk sgt.....tpy sesi kedua....sumpah gantok giler...sbb penceramah dye slow dan tk banyak bt lawak(dan bende ni bt aku bosan)....lpas habis je smua aku g umah kwan rapat aku(aku dgn dye dah mcm adik beradik)....nme dye aidil aku panggil dye angah....aku ajak dye jlan2.....mse jlan2 tu aku pown mcg la awek yg aku nk jdikan model(yg aku ade smpan perasaan kt dye)...aku bgthu yg aku dah mule ske kt dye....tpy dye ckap bgi dye mse.....sbb dye rase dye tk sedia lagi....aku pown ckap la okayh....sbb perangai aku pown mmg giler2...ptg tu pown aku ajak la angah g jlan2 kt tmn perumahan awek tady....aku jlan2 je tk de niat nk g jumpe dye pown....lpas jln2 kteorg pown blik....smpai je kt umah....aku baring kt sofa smpai la tertido(kire2 dlm pkol 7.45 lpas slat magrib) dan aku bangun dlm pkol 10.30...bgun2 je...aku terus mcg awek tady....smbil on9+update blog ni+study utk exam perdagangan pde 22/5+mcg gan dye...tu je la crte aku pde tarikh yg berkenaan....

No comments:

Post a Comment