Monday, July 4, 2011

hurm...hari yang memboringkan

adoiyai knpe la hari ni boring sangat.....pagi tadi g sekolah kene beratur kat perhimpunan rasmi...dah la boring....kene berdiri pulak tu......blik je kat kelas....aku tegur la kawan aku sorang ni...aku tanye dye knpe tk blas mcj...tbe2 dye marah2 plak.....dye akap handfon aku kawan aku pinjam.....tapy dye mrah2 pown aku tk kisah sbb dye bestfriend aku....msuk je mase pertama dye dah ok dah....lgi satu nk ucapkan terima kasih kat abg angkat aku sorang ni sbb dah tlong edit pic aku....thank ye.....pkol 5 ptg tady aku tgk handphone aku kt blik......tgk2 ade 1mcj and 6misscall....aku ingat dari spe....rpe2nye bestfriend aku dia ajak g GIM mcm sllu....sampai je kat tempat GIM tu aku tgk ramai org kt situ termasuk la bff aku tu....aku pown g jumpe bff aku tu dan ag thu dye aku nk g melenium sbb kat GIM tu ramai sgt org....lpas tu aku pown g la rumah kwan aku ..lepak jap....rupe2nye kawan aku tu pown mmg nk g melenium jogging....aku bpown ikowt la smpai pukol 7ptg.....lpas tu aku terus balik.....lepas je azan magrib....aku lepak la bilik nk tggu adik aku mandy.....smpai tertido la aku tunggu dye mandy......aku tertido smpai pokol....1pg ni.....bangun2 je nk g on9 bt keje sklah dan bt jadual sklah

aku rase smpai situ je la cerita aku utk hari ni...bubye semua......

No comments:

Post a Comment