Wednesday, July 13, 2011

tido......

hari ni blik je dari sekolah.....aku gan bff aku g kdai chang lee....sbb mmber aku nk corek caberator rxz dye.....smbil tu aku tlong la ape2 yg patut kat kdai tu......kiteorg kt kdai tu sampai pkol 4.000....lpas je siap semua....kiteorg pown blik....sampai je rumah...aku lpak kt depan laptop tgk kakak aku on9......lpas tu aku masok blik dan tido smpai pkol 8.000....heheeheee....ape yg letih sgt pown aku tk thu.....bangun je dari tido...aku pown on9......aku tgk bff aku on9....aku pown dengan pantas g la cc......lpak2....lpas tu bdak asrama sekolah aku call....mintak tlong bungkus kan nasi lemak.....aku pown g la tlong.....lpas je semua tu selesai....aku pown balik umah dan on9 semula.....huhuhuuu....

tu je la yg aku nk crte hari ni.....

No comments:

Post a Comment