Sunday, July 10, 2011

kisah aku 3 hari ni......

hari jumaat hari tu....lpas balik sklah je aku on9 sampai la pkol 1......lpas tu g masjid sembahyang jumaat.....blik je sembahyang aku on9 balik sampai malam.......pade mlm tu aku ade add sorang pompuan ni...dye ddk kat kampung aku....aku ingat sje je nk maen2 kan dye....tpy tk sangke plak aku bleyh jatuh hati kat dye....aku harap2 la aku dapat memiliki hati dye........huhuuuu.....nnti ble blik kampung aku nk jumpe gan dye......huhuuuu.....hari sabtu......bangun je tido.......ingat kan ade org kt umah aku......rupe2nye aku tinggal sorang.....lpas tu nk hilang kan boring aku on9 la......on9 sampai petang.....lpas tu kakak aku sambung on9 plak......dah la hari sabtu tu ade besih....tak pasal2 ayah aku kne jge tempat plak....ye la dye kan polis.....aku g kt dapur tgh hari tu.....tgk tk de pape....tgh lapar plak tu....aku pown tepon mak aku.....ingatkan mak aku g mne ....rupe2 nye mak gan kakak aku g kursus makeup....huuuuhuhuuu......lpas tu aku terus kuar pergi pekan lpak kat fm.......mkan meggi goreng ....punye la sdap.....mlm tu plak ade pasar malam...heheee....aku mintak la ayah aku duit.....lpas tu aku pown g pasar beli mknn....banyak jgak la.....aku sorang je makan....kueyteaw gan nasi tomato...huuhhuhuuu....hari ahad ni boring sikit....on9 pown tk thu nk chat gan spe....mlm ni ade bersih kat tempat aku plak....lagi bz la ayh aku.....mlas nk kuar....tk de mmber nk kacau....boring on9 aku pown g la basuh motor kesayangan aku tu....berkilat jgak la....hahaaaa....lpas tu nk melenium ade roadblok pulak...aku pown patah blik g berek polis maen bola....blik dari maen bola je aku kacau la kakak aku on9....lpas tu bg aku on9.....huhuuu...tu je la cerite aku sepanjang 3 hari ni....kbye

No comments:

Post a Comment